woensdag 28 januari 2015

brainstormen...nieuwe ideeen.... nieuwe producten... kortom druk druk druk :-)

Het is even een paar daagjes stil geweest, maar dat betekent niet dat ik heb stil gezeten hoor ;-)

Ik ben aan het brainstormen over wat nou leuk is om op J&J Baby te zetten.
Om welke producten zit ik te springen en zou ik zelf ook meteen inkopen voor m'n kids??? klinkt zo makkelijk als je het zo leest maar er is werkelijk waar zooooooo ontzettend veel leuks voor baby's en mama's dat ik eigenlijk alles wel zou willen hebben en op J&J wil zitten.
Maar helaas kan dat niet...

De aankomende dagen komen er weer wat nieuwe originele producten op J&J te staan die je niet overal kan vinden maar die wel echt super leuk en handig zijn :)

Wat dacht je van leuke bordjes en lepeltjes die de eerste hapjes net even wat leuker maken en voor als ze
wat ouder zijn het zelf leren eten ook leuk is door de plaatjes en figuren op de lepels???
Je kan immers al vanaf 4 maanden al beginnen met die eerste hapjes

Of je kent het wel, je bent helemaal trots en blij met je nieuwe kinderwagen of je nieuwe buggy, alleen die hand-vaten zeker van een buggy zijn gemaakt van materiaal wat toch op een gegeven moment gaat
scheuren. Of stel je voor je wilt de wagen opvouwen en in de auto leggen maar laat hem vallen.. met handige hoesjes ter bescherming van de handgrepen heb je nooit meer het probleem dat het er lelijk uitziet.
Ook super handig natuurlijk wanneer je een 2e of 3e hands kinderwagen aanschaft. Zo lijkt de wagen meteen weer als nieuw en het is nog super origineel ook!

Dit zijn dus een paar ideeen waar ik mee bezig ben geweest de afgelopen dagen en die hopelijk in de aankomende dagen op J&J staan.

Hou m'n site of blog in de gaten om er achter te komen wat er nog meer voor leuke originele producten gaan komen :)

Want voorlopig is het brainstormen nog niet klaar en komen er iedere dag weer nieuwe leuke (vind ik zelf) ideeen bij!
Vragen opmerkingen of tips??? mail me info@jenjbaby.nl of reply gewoon op 1 van mijn blogs.

Iedereen een hele fijne dag en tot snel!!!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten