maandag 19 januari 2015

Vandaag een korte een beetje een late blog :)

Het is vandaag maandag en nou is dat meestal niet de meest favoriete dag van de week, maar vandaag is het ook nog eens blue monday!!! of te wel depressieve maandag....

Zijn er onder jullie mensen die hier ook echt last van hebben? Die er van balen dat de goede voornemens niet gelukt zijn etc????

Ik persoonlijk doe nooit aan goede voornemens omdat ik bij voorbaat toch al weet dat deze nooooooiiitt gaan lukken. Toch weer een hele teleurstelling minder :)
Al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat ik toch aan het sporten ben geslagen om die laatste zwangerschapskilos eraf te kunnen krijgen en om te hopen dat m'n buik er weer zo uit gaat zien als voor de zwangerschappen... Maar of dit nou bij mijn goede voornemens van het jaar 2015 hoort?? 

Maar ik ben dus heel erg benieuwd hoe het bij andere is? 
Waren er goede voornemens zo ja welke??? en is het gelukt om je hier aan te houden??? of is het vandaag echt blue monday voor je.

Ik wens iedereen een fijne avond en voor de mama's die vanavond & vanacht hun bed uit moeten voor de nacht voeding veel succes (en ook een klein beetje sterkte) :)

Morgen hoop ik met een nieuwe blog te komen over wat nieuwe items die op J&J Baby komen en waar ik echt super enthousiast over ben! en uiteraard sta ik te trappelen om dat aan iedereen te laten zien.

Tot snel......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten