zondag 3 mei 2015

Voor (vrijwel) elke mama vast heel herkenbaar :)

Mijn vorige blog ging over borstvoeding vs flesvoeding.
Maar wat (vrijwel) elke mama nodig heeft na een bevalling ongeacht of ze nu borstvoeding of flesvoeding gaat geven, zijn zoog kompressen.

Een dag of 2 na de bevalling begint de borstvoeding echt op gang te komen en zelfs wanneer je besluit om geen borstvoeding te gaat geven krijg je toch last van de bekende ''lekkage''. Nu zijn daar echt super handig de wegwerp of herbruikbare zoog kompressen voor, maar ook deze moet je meerdere malen per dag verwisselen. Wanneer je thuis bent heb je ze altijd binnen handbereik maar hoe doe je dit wanneer je even op pad bent? Neem je dan de hele doos mee of moet je ze in een toilettas/ boterhamzakje of noem maar op stoppen??

Wij hebben hier nu de perfecte oplossing voor! De Nursery wallets van KipKep. Dit zijn super handige etui's ziet er mooi uit en zorgt ervoor dat je altijd schoon en hygiënisch de zoog kompressen mee kunt nemen.

Jammer genoeg ben ik er pas achter gekomen dat dit bestond toen ik het al niet meer nodig had, want ja ik was één van die moeders die altijd met een hele doos zoog kompressen aan het rondzeulen was :)

Mocht er ooit een derde komen dan zal de Nursery Wallet zeker een onmisbaar iets in mijn luiertas zijn!

Ben je nieuwsgierig geworden??? Klik dan snel hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten